Vi söker en kontorsassistent till vårt team om cirka 25 konsulter. Du får en nyckelroll som byråns ansikte utåt där du är den som tar emot besökare och ser till att de får ett förstklassigt bemötande. Du har också en viktig roll i att säkerställa så det dagliga arbetet på kontoret fungerar smidigt. I detta ingår att ansvara för att kontoret är snyggt och prydligt samt bistå vår Office manager och byråns konsulter med en kombination av praktiska och administrativa uppgifter. Vi söker dig som trivs i en rörlig roll där ingen dag är den andra lik.
Du som söker tjänsten gillar att hjälpa andra, är prestigelös, och delar vår optimistiska syn på framtiden. Du är social, serviceinriktad, har ordningssinne, är ansvarskännande och gillar att ge det lilla extra.
Vi förutsätter att du har gymnasieutbildning men den här tjänsten kan vara ditt första jobb efter skolan. Vi söker dig som har en positiv inställning – arbetsglädje går före arbetslivserfarenhet. Allmänbildning och goda kunskaper i svenska och engelska är önskvärda.
Paues Åberg Communications är en kommunikationsbyrå med konsulter som är specialiserade på corporate communications, public affairs och finansiell kommunikation. Vi hjälper våra kunder att förstå sin omvärld och att nå sina verksamhetsmål genom effektiv kommunikation och påverkan. Våra konsulter har expertis inom näringsliv, media och politik. Vi har ett trevligt kontor som ligger centralt i Stockholm.
Tjänsten är en tidsbegränsad heltidsanställning under fem månader. Vikariatet sträcker sig från slutet av september 2021 till sista februari 2022. Skicka din ansökan så snart som möjligt då tjänsten kommer tillträdas inom snar framtid.
Välkommen med din ansökan senast den 17 september till Febe Sandin på febe.sandin@pauesaberg.se.